| کد مطلب: ۱۰۰۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

گزینه‌های اصلی پخش نوروزی

سـريــال‌هاي «نــون.خ» «همبــازي» و «بوتيمار» که براي پخش از شبکه‌هاي يک، دو و سه سيما آماده مي‌شوند از گزينه‌هاي اصلي پخش نوروزي به حساب مي‌آيند. همچنين ساخت دو قسمت پاياني «پايتخت» طبق وعده اعلام شده، از سوي سازندگانش در حال انجام است، اما پخش نوروزي آن تاکنون به‌طور قطع از سوي تلويزيون تاييد نشده است.

نون‌.خ 3

فصل سوم از سريال کمدي «نون‌.خ» به کارگرداني سعيد آقاخاني و تهيه‌کنندگي مهدي فرجي براي پخش از شبکه يک سيما در نوروز 1400 در حال ساخت است. اين سريال ادامه‌دار در حالي توليد مي‌شود که معمولا سريال‌هايي با تعداد فصل‌هاي بالا اغلب با نگراني‌هايي چون جلب رضايت مخاطب و تکرار موفقيت فصل‌هاي قبلي، همراه مي‌شوند. اما کارگردان در اين زمينه اطمينان داده است، «تمام تلاش ما اين است که سريال «نون‌خ» در فصول جديدش جذاب‌تر و مخاطب‌پسندتر باشد و بتواند مردم را در ايام عيد نوروز بيشتر شاد و خوشحال کند». بازيگران اين فصل همان بازيگران دو فصل گذشته هستند با اين تفاوت که چند بازيگر به اين مجموعه اضافه شده‌اند و در فصل سوم تمرکز بر روي توليد محصولات دارويي است و اين شغل را معرفي و بارز کرده‌اند. در فصل جديد سريال «نون.خ» بازيگران با ماسک مقابل دوربين مي‌روند؛ سعيد آقاخاني در توضيح اين شرايط هم عنوان کرده است: از آنجا که يکي از شخصيت‌هاي اين سريال براساس قصه به کرونا مبتلا شده است بنابراين ما علاوه بر اينکه به موضوع کرونا پرداختيم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربين رفته‌ايم. «نون‌.خ» اين روزها در اطراف تهران در حال تصويربرداري است و تاکنون حدود 97 درصد از تصويربرداري فصل سوم انجام شده است. سعيد آقاخاني، علي صادقي، سيروس ميمنت، شقايق دهقان، سيدعلي صالحي، پاشا جمالي، يدا... شادماني، ندا قاسمي، نسرين مرادي، هديه بازوند، شيدا يوسفي، صهبا شرافتي، هدي استواري، آتنا مهياري، کاظم نوربخش، ماشاا... وروايي، سيروس سپهري، يوسف کرمي، رضا رشيدي، سيدحسين موسوي، سيروس حسيني‌فر، علي اخوان، افشين ملکي، نارين ايوبي و شقايق فتاحي بازيگران سريال «نون.خ» هستند.

پايتخت

تصويربرداري دو قسمت پاياني فصل ششم از مجموعه تلويزيوني «پايتخت» به کارگرداني سيروس مقدم و تهيه‌کنندگي الهام غفوري در مازندران آغاز شده است. به‌گفته تهيه‌کننده قرار است اين قسمت‌ها عيد نوروز روي آنتن تلويزيون برود؛ البته پخش قطعي آن هنوز از سوي شبکه اعلام نشده است. الهام غفوري، تهيه‌کننده‌ اين سريال درباره ساخت دو قسمت پاياني اين سريال عنوان کرده است: سال گذشته به‌دليل شيوع و گسترش کرونا، توليد و پخش فصل شش «پايتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظيفه دانستيم که حتما دو قسمت پاياني «پايتخت6» را توليد و پخش کنيم تا پرونده اين فصل بسته شود. اين خبر در حالي اعلام مي‌شود که زمزمه‌هايي مبني بر ساخت «پايتخت7» هم مطرح شده بود اما طرح مطالبي درباره دستمزد ميلياردي برخي عوامل از سوي رسانه‌ها و همچنين ممنوع‌التصويري برخي بازيگران اين سريال، باعث شد که در نهايت محسن تنابنده با انتشار مطلبي ساخت سري جديد اين مجموعه را فعلا منتفي اعلام کند.

هم‌بازي

تصويربرداري سريال نوروزي «هم‌بازي» به کارگرداني سروش محمدزاده و تهيه‌کنندگي نويد محمودي در تهران در حال انجام است. آتيلا پسياني از بازيگراني است که در اين سريال به ايفاي نقش مي‌پردازد. با توجه به اينکه سريال «هم‌بازي» براي پخش در ايام نوروز در نظر گرفته شده است، دو گروه تصويربرداري در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاوير هستند. ديبا زاهدي، کامران تفتي، حسين مهري، مريم مومن، عليرضا استادي و امير کاظمي‌ از ديگر بازيــگران ايــن سريــال هستند. حسين مهري، مريم مومن و کامران تفتي از جمله شرکت‌کنندگان «شب‌هاي مافيا»ي سعيد ابوطالب بودند که اتفاقا در اين بازي خوش درخشيدند.

بوتيمار

«بوتيمار» با نام قبلي «ويلا» به کارگرداني عليرضا نجف‌زاده، تهيه‌کنندگي مهران مهام و نويسندگي سعيد جلالي، ديگر سريال جديدي است که از گزينه‌هاي پخش در ايام نوروز محسوب مي‌شود. عليرضا نجف‌زاده، کارگردان سريال «بوتيمار» نوروز 98، سريال «زوج يا فرد» را در شبکه سه سيما روي آنتن برد. «بوتيمار» هم براي پخش از شبکه سه سيما در حال ساخت است و کارگردان و تهيه‌کننده از گروهي از بازيگراني بهره برده‌اند که پيش از اين بارها در کارهاي کمدي جوابشان را پس داده‌اند. حال بايد ديد اين سريال با تغيير لوکيشن و نوع روايت قصه در نوروز، مخاطب را پاي تلويزيون نگه مي‌دارد يا نه. ساخت اين سريال بعداز سه‌ماه تصويربرداري در ساحل درياي‌خزر و لوکيشن‌هاي مختلف استان مازندران، مجددا در تهران پيگيري مي‌شود و گروه دوباره براي ضبط چند سکانس باقيمانده راهي شمال و شهرنوشهر خواهند شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار