| کد مطلب: ۱۰۰۸۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

کانال‌ها نمی‌توانند برای «استقلال» تصمیم بگیرند

مهدي علي‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌اي‌وقهرماني وزارت ورزش‌و‌جوانان در مورد فعاليت برخي کانال‌هاي هواداري استقلال گفت: آنها نمي‌توانند در مورد اين تيم تصميم بگيرند، هيات‌مديره هر تصميمي که به‌صلاح باشد، مي‌گيرند

اردوي قايقراني

مهدي علي نژاد در حاشيه بازديد از اردوي قايقراني اظهارداشت: خيلي جلسه خوب و صميمي بود. روشي که در اين جلسات داريم اين است که ملي‌پوشان صميمانه صحبت‌هاي خود را مطرح کنند و خواسته‌هايشان را بگويند و ما هم تا جايي که از دست‌مان بر بيايد، کارهايي را براي آنها انجام مي‌دهيم. اميدواريم در مسابقات آينده سهميه‌هاي خوبي را کسب کنند. سهرابيان هم خوب کار مي‌کند و محيط خوبي را براي کار فراهم کرده است و با اين شرايط مي‌توانيم سهميه بگيريم.

لغو رقابت‌هاي انتخابي المپيک

مهدي علي‌نژاد در خصوص لغو رقابت‌هاي انتخابي المپيک در رشته بوکس و اينکه چه شرايطي به‌وجود خواهد آمد، تصريح کرد: شرايطي که در دوره کرونا به‌وجود آمده متفاوت از سال‌هاي گذشته است. ما قبل از کرونا فکر مي‌کرديم که به 70 سهميه برسيم اما ناگهان همه‌چيز تغيير کرد و خيلي از راه‌هاي کسب سهميه را براي ورزشکاران بست. تنها رويداد بوکس براي انتخابي المپيک قرار بود در پاييز برگزار شود که ما هم اميدوار به کسب سهميه بوديم که متاسفانه اين رويداد لغو شده است. در رشته ژيمناستيک هم بايد ببينيم فدراسيون جهاني مسير جديدي را باز مي‌کند يا خير. وي ادامه داد: به نظر من چالش امروز المپيک همين کسب سهميه‌ها است. 43 درصد سهميه‌ها باقي مانده و فدراسيون‌هاي بين‌المللي بايد راه‌هايي را پيش‌بيني کنند تا ما هم مطابق آنها اقدام کنيم.

انتخابات فدراسيون فوتبال

علي‌نژاد در مورد اينکه آيا وزارت ورزش از نامزدي در انتخابات فدراسيون فوتبال حمايت مي‌کند يا خير، گفت: اين موضوع بارها گفته شده است که ما در انتخابات از هيچ‌کسي حمايت نمي‌کنيم. اگر نامزدي اعلام کرد که مورد تاييد وزارت ورزش است، اعضاي مجمع حتما به اين نامزد رأي ندهند. اولويت ما برگزاري انتخابات سالم است. اينکه چه کسي رأي بياورد به اعضاي مجمع بستگي دارد.

استقلال

معاون توسعه ورزش حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش در مورد ماندن و يا برکناري فکري گفت: اين موضوع به ما ارتباطي ندارد و مديرعامل و هيات‌مديره بايد تصميم بگيرند. وي در مورد اينکه برخي کانال‌هاي هواداري در اين مورد فعال هستند، اظهارکرد: کانال‌هاي هواداري نمي‌توانند تصميم بگيرند و ما هم نقشي نداريم، فقط مديرعامل و هيات‌مديره هر تصميمي که به‌صلاح است را مي‌گيرند.

بورس

علي‌نژاد در مورد اينکه سرخابي‌ها چه زماني وارد بورس مي‌شوند، اضافه کرد: ما که نمي‌توانيم بگوييم چه زماني وارد مي‌شوند. اين کار فرآيندي دارد و دست ما نيست و هيات پذيرش فرابورس بايد تعيين کند. جلسه معارفه برگزارشده و هيات فرابورس بقيه شرايط را مشخص خواهد کرد. در حال حاضر پرسپوليس به‌دليل اينکه صورت‌هاي مالي شش‌ماهه‌اش يکماه زودتر سررسيد شده، شرايطش بهتر از استقلال است. پرسپوليس 31 آذر بود و استقلال 31 دي‌ماه. در مجموع اميدواريم قبل از پايان سال، پذيرش فرابورس را داشته باشيم. وي با اشاره به اينکه پاداش قهرمانان 98 در اسفندماه برگزار مي‌شود، گفت: همانند سال گذشته ما مراسمي نخواهيم داشت و پاداش‌ها به فدراسيون‌ها پرداخت مي‌شود تا آنها به ورزشکــاران و مربيان بدهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار