| کد مطلب: ۱۰۰۸۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

احضار کودک‌آزار شيرازي

چندي پيش تصاويري از آزار دو کودک توسط پدرشان در فضاي‌مجازي دست‌به‌دست شد. در اين تصاوير آزاردهنده، پدر اين دو کودک، با آويزان‌کردن آنها از ارتفاع، اقدام به کودک‌آزاري کرده و اين تصاوير را صفحه اينستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. سرهنگ رامين پاشايي گفت: پس از انتشار اين ويدئو‌ها در فضاي‌مجازي و با توجه به اهميت اين موضوع، پرونده‌اي تشکيل و مورد پيگيري قرار گرفت. وي افزود: در بررسي‌هاي پليسي مشخص شد اين کودک‌آزاري در شهرستان مرودشت استان فارس توسط پدر اين دو کودک انجام شده است. اين مقام انتظامي ادامه داد: با حکم قضائي صفحه مجازي که اعمال مجرمانه انجام داده بود، مسدود شد. معاون اجتماعي پليس فتا ناجا ادامه داد: در همين راستا متهم به پليس فتا احضار و مراحل قضائي در حال انجام است.

50 فقره سرقت سيم برق

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان گفت: ماموران کلانتري13 شهر کرمان يک سارق سيم برق هوايي را حين سرقت دستگير که به 50 فقره سرقت اعتراف کرد. سرهنگ مهدي پورامينايي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس اظهارداشت: ماموران انتظامي کلانتري 13 شهر کرمان حين گشتزني‌هاي هدفمند در سطح حوزه استحفاظي يک سارق سيم برق شبکه هوايي را حين سرقت دستگير کردند. وي با اشاره به كشف مقداري سيم مسروقه از متهم گفت: سارق دستگير شده در بازجويي هاي پليسي و در مواجهه با دلايل و مستندات قانوني لب به سخن گشود و به ارتكاب 50 فقره سرقت سيم برق فشار شبکه هوايي در شهر کرمان اعتراف كرد. سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان با بيان اينکه سارق اعتياد به موادمخدر داشته و در پايان شب با پوشش جمع‌آوري زباله‌هاي بازيافتي در سطح شهر اقدام به سرقت نيز مي‌کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک در شب‌ها در سطح شهرکرمان مراتب را در اسرع‌وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

توقيف سوخت قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان هامون از کشف 25 هزار ليتر نفت سفيد قاچاق در بازرسي از يکدستگاه تريلي نفتکش خبر داد. سرهنگ غلامرضا شهرکي، اظهارداشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان هامون حين گشتزني در يکي از محلات شهر هامون، به يکدستگاه تريلرکشنده مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف کردند. وي افزود: در بازرسي دقيق از اين خودرو 25 هزار ليتر نفت سفيد خارج از شبکه قانوني توزيع کشف شد. فرمانده انتظامي شهرستان هامون تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. سرهنگ شهرکي با تاکيد بر عزم جدي پليس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعاليت‌هاي قاچاقچيان سوخت، مراتب را از طريق تلفن مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انهدام باند موبايل‌قاپ

رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي از دستگيري 2 تن از اعضاي باند 3 نفره موبايل‌قاپي خبر داد و گفت: در اين رابطه يک سارق و مالخر دستگير شده است. سرهنگ کارآگاه سيدعلي شريفي رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي اظهارکرد: چهاردهم آبانماه پرونده‌اي با موضوع موبايل‌قاپي در کلانتري 101 تجريش به شکايت خانمي 30 ساله تشکيل و به دستور قضائي براي رسيدگي تخصصي به پايگاه يکم پليس آگاهي ارجاع شد. وي عنوان کرد: شاکي در تحقيقات به‌عمل آمده اظهارکرد: «ساعت 3 بعدازظهر سيزدهم آبانماه در پارک با گوشي همراهم در حال مکالمه بودم که 2 موتورسوار با يکدستگاه موتورسيکلت پلاک مخدوش تلفن‌همراهم را قاپيده و متواري شدند». رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي گفت: کارآگاهان با بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين و علمي کشف جرم موفق شدند يکي از سارقان به‌نام «شهروز» را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي او را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند. اين مقام انتظامي تصريح کرد: «شهروز» درتحقيقات به‌عمل آمده ضمن قبول بزه‌انتسابي اظهار داشت، سرقت را با همدستي يکي از دوستانش به‌نام کامران انجام داده و گوشي را به مبلغ 26 ميليون ريال فروخته است. سرهنگ شريفي افزود: پس از شناسايي خريدار، او نيز دستگير و تلفن‌همراه مسروقه به مالباخته مسترد و پرونده براي تعيين و تکليف قضائي به دادسراي ناحيه يک ارسال شد. وي اضافه کرد: موبايل‌قاپ با صدور قرار مجرميت روانه زندان شد و تلاش براي دستگيري کامران ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار