| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

علت غيبت وزير اطلاعات

ابوالفضل عمويي سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: وزير اطلاعات جهت پاسخ به تعدادي از سوالات نمايندگان به کميسيون امنيت ملي دعوت شده بود که به دليل سفري که داشت، اين جلسه به تعويق افتاد.

زمان انتخابات هيات‌رئيسه خبرگان

سخنگوي هيات‌رئيسه مجلس خبرگان رهبري از برگزاري انتخابات هيات‌رئيسه و کميسيون‌هاي تخصصي اين مجلس در اجلاس چهارم اسفندماه خبر داد و گفت: اعضاي مجلس خبرگان رهبري با رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار مي‌کنند. سيداحمد خاتمي گفت: اين انتخابات، نخستين دستورکار است و اعضاي هيات‌رئيسه اعم از رئيس، نواب، منشي‌ها و کارپردازان برگزيده مي‌شوند.

لژيونر ايراني کرونا گرفت

رسانه‌هاي ترکيه خبر دادند که مجيد حسيني مدافع ايراني تيم ترابزون‌اسپور ترکيه به ويروس کرونا مبتلا شد. تيم فوتبال ترابزون اسپور خود را براي ديدار هفته بيست و ششم سوپرليگ ترکيه مقابل باشاک شهير آماده مي‌کند از اين رو بازيکنان اين تيم براي شرکت در اين ديدار تست ويروس کرونا دادند. اکنون رسانه‌هاي ترکيه از مثبت شدن تست کروناي تعدادي از بازيکنان ترابزون اسپور خبر مي‌دهند که در اين ميان، نام مجيد حسيني مدافع ايراني اين تيم نيز در ليست افراد مبتلا ديده مي‌شود.

بازداشت عامل اصلي در ترکيه

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از دستگيري عامل پنجم و اصلي شهادت سرگرد «کوروش حاجي‌مرادي» رئيس پليس آگاهي شهرستان اسلام‌آبادغرب در شهر «دنيزلي» ترکيه توسط پليس اينترپل خبر داد. سردار «علي‌اکبر جاويدان» اظهار داشت: شهيد «حاجي‌مرادي» شامگاه يکشنبه پنجم خرداد سال گذشته که مصادف با شب قدر و شهادت حضرت علي(ع) بود حين گشت‌زني در اسلام‌آبادغرب با اشرار مسلح درگير و به درجه رفيع شهادت نايل آمد.

تجمع طرفداران استقلال

هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه تجمع و جدايي فکري را از جمع آبي‌پوشان درخواست کردند. پس از گمانه‌زني‌ها و حاشيه‌هايي که درخصوص سرمربي استقلال پيش آمد، هواداران استقلال روز سه‌شنبه مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و مطالبات خود را اعلام کردند.آنها با شعار «فکري حيا کن استقلال رو رها کن»، خواستند تا سرمربي استقلال، از جمع آبي‌پوشان پايتخت جدا شود. همچنين هواداران در اين تجمع خطاب به خليل‌زاده اعتراضاتي را بيان کردند و معتقد بودند عملکرد رئيس مديره باشگاه استقلال قابل پذيرش نبوده است.

شکايت کارگردان معروف

معاون اجتماعي پليس فتا از شکايت کارگردان معروف به پليس فتا مبني بر سرقت و انتشار غيرمجاز آثار توليدي وي در فضاي مجازي خبر داد. سرهنگ رامين پاشايي اظهار داشت: در پي اعلام شکايت رسمي يکي از کارگردانان معروف کشورمان پس از بررسي‌هاي تخصصي و کشف ادله ديجيتال جرم، افراد مرتبط با اين اقدام مجرمانه مورد شناسايي قرار گرفتند و پس از احضار و تحقيقات تکميلي، پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي فرستاده شد.

بازيگر فيلم «قيصر» درگذشت

پرويز جاهد منتقد و مدرس سينما با انتشار پستي در صفحه اينستاگرامش از درگذشت غلامرضا سرکوب خبر داد. بازيگر فيلم «قيصر» درگذشت. غلامرضا سرکوب ‎بازيگر قديمي تئاتر و سينماي ايران بر اثر بيماري ريوي در يکي از بيمارستان‌هاي لندن درگذشت. او متولد سال 1310 در اصفهان بود. او فعاليت هنري را سال 1328 با بازي در تئاتر «سپاهان اصفهان» آغاز کرد. سرکوب سينما را با «شب‌نشيني در جهنم» آغاز کرد، اما با ايفاي نقش رحيم آق‌منگل در «قيصر» به يکي از شمايل‌هاي نقش منفي سينماي ايران تبديل شد.

حبس 3 تازه داماد

سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان گفت: دادستان بندرخمير براي 3 تازه‌داماد اين شهرستان که بدون توجه به ممنوعيت‌هاي کرونايي اقدام به برگزاري مراسم عروسي کرده‌ بودند، بنابر ماده 668 قانون مجازات اسلامي يک سال حبس صادر کرده است. فاطمه نوروزيان گفت: اين سه تازه داماد البته بنا بر حکم صادرشده مي‌توانند به جاي زندان در فعاليت‌هاي آموزشي و شرکت در برنامه‌هاي مقابله با کرونا و همکاري با پرستاران استفاده کنند.

دستگيري مدال‌آور شناي المپيک

دارنده مدال نقره و برنز شناي المپيک از استراليا به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگير شد. اسکات ميلر استراليايي دارنده مدال نقره و برنز المپيک در شنا، متهم به قاچاق مواد مخدر شده است و به همين خاطر دستگير شد. به گزارش آسوشيتدپرس، به گفته منبعي به نقل از پليس استراليا، اين ورزشکار سابق و همدست وي هنگام حمله پليس در حوالي سيدني دستگير شدند. آنها به تهيه داروهايي به ارزش 1.6ميليون دلار متهم شدند.

توضيحات درباره بهنام محجوبي

سازمان زندان‌ها در اطلاعيه‌اي ضمن ابراز تاسف نسبت به اين اتفاق در اطلاعيه‌اي آورده است: «تمام مراقبت‌هاي مورد نياز پزشکي در طول دوران حبس و همچنين اقدامات ويژه درماني در زمان بستري شدن وي در بيمارستان، به صورت کامل انجام شده و وي هم اکنون نيز تحت مراقبت‌هاي ويژه پزشکي است. اداره کل زندان‌هاي تهران با بيان اينکه بررسي‌هاي اوليه و ادعاي هم‌اتاقي‌هاي وي نشان مي‌دهد زنداني محجوبي بر اثر مصرف بيش از حد دارو مسموم شده، تاکيد دارد: موضوع علت مسموميت وي در حال بررسي دقيق و فوري است.»

دستگيري عامل تيراندازي در مهران

فرمانده انتظامي مهران از دستگيري عامل تيراندازي در کمتر از 72 ساعت خبر داد. سرهنگ قدرت‌ا... شهبازبيگي اظهار کرد: در پي تماس تلفني شهروندان با پليس 110 مبني بر يک مورد درگيري در شهر مهران که با صداي شليک گلوله همراه بوده، بلافاصله اکيپ گشت انتظامي براي صحت و سقم موضوع به محل اعزام شد. برابر بررسي‌هاي به‌عمل‌آمده قبل از حضور ماموران از محل متواري شده بود که کمتر از 72 ساعت شناسايي و در مخفيگاهش دستگير شد.

دختر حاکم دوبي ربوده شد

«لطيفه» دختر حاکم دوبي با انتشار يک فيلم از ربوده شدنش از سوي يک گروه ناشناس خبر داد. وي اعلام کرده که مانند يک گروگان در يک ويلاي ناشناس نگهداري مي‌شود. وي افزود: نيروهايي که يونيفرم پليس بر تن داشتند به من گفته‌اند که تا آخر عمرم زنداني خواهم بود. وي با اشاره به اينکه به‌شدت از سلامت جاني خود نگران است، افزود: آنها همه درها و پنجره‌ها را بسته‌اند، هم‌اکنون پنج نيروي امنيتي در داخل و دو نيروي امنيتي نيز در خارج هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار