| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

سجاد انوشیروانی:

«رستمی» می‌تواند به روزهای اوج برگردد

انتخابات فدراسيون جهاني وزنه‌برداري در پيش است. سجاد انوشيرواني پيشکسوت فدراسيون وزنه‌برداري در اين خصوص صحبت کرد. وي مي‌گويد: اميدوارم مثل دوره قبل نباشد و گروهي که قصد حضور در انتخابات فدراسيون جهاني وزنه‌برداري را دارند، به‌خوبي فعاليت کنند. وي هم چنين اظهارداشت: «کيانوش رستمي» ورزشکار حرفه‌اي است و مي‌تواند به روزهاي اوج خود برگردد.

دربــاره کانديداتوري علي مرادي و ديگر اعــضا در انــتخابــات فدراسيون جهاني وزنه‌برداري چه نظري داريد؟

قطعا گرفتن هر پستي در فدراسيون جهاني وزنه‌برداري به آينده اين رشته در ايران کمک مي‌کند و تاثيرگذار خواهد بود، اما اميدوارم مثل دوره قبل نباشد و گروهي که قصد حضور در انتخابات فدراسيون جهاني وزنه‌برداري را دارند، به‌خوبي فعاليت کنند. معمولا کشورهايي که از قبل شروع به رايزني مي‌کنند مي‌توانند جايگاه خوبي در اين فدراسيون کسب کنند.

سرپرست فدراسيون جهاني وزنه‌برداري که يک ايراني‌الاصل است. آيا اين موضوع در کسب کرسي تاثيرگذار است؟

اول بايد بدانيم آقاي مايک ايراني خود قصد حضور در انتخابات را دارد يا خير؟ همان‌طور که گفتم براي کسب کرسي در اين فدراسيون بايد رايزني‌هاي خوب صورت بگيرد، با ساير کشورها ائتلاف کنيم و در يک ارتباط موثر است که مي‌توان به کسب کرسي اميدوار بود.

در مورد حضور وزنه‌برداران در مسابقات گزينشي کلمبيا چه نظري داريد؟

قبل از اينکه تيم در سال 2016 به المپيک ريو اعزام شود، مسابقات گزينشي کلمبيا پيش‌روي ما بود که در اين رقابت، تنها سهراب مرادي شرکت کرد. با توجه به اينکه بُعد مسافت بسيار زياد است ما تقريبا مدت زمان زيادي در راه بوديم تا در اين مسابقات شرکت کنيم. البته الان تيم وقت کافي را دارد و اين مسابقات در اسفند برگزار مي‌شود. اميدوارم هر کدام از وزنه‌برداراني که در اين مسابقه شرکت مي‌کنند، امتيازات لازم را به‌دست بياورند، مخصوصا سهراب مرادي که اميد اول وزنه‌برداري ايران است. با وجود مصدوميت سختي که براي او به‌وجود آمد اما توانست خودش را به آمادگي نسبي برساند.

از شرايط کيانوش رستمي خبر داريد؟

من از وضعيت کيانوش خبر ندارم. او يک ورزشکار حرفه‌اي است. دو مدال المپيک در کارنامه خود دارد و اگر تلاش کند، مي‌تواند به روزهاي اوج خود برگردد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار