| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

برنامه‌ام برای فدراسیون با افق ۴ ساله است

شهاب‌الدين عزيزي‌خادم، نامزد رياست فدراسيون فوتبال، تغيير شرايط موجود اين فدراسيون را در ميان اولويت‌هاي خود، در صورت پيروزي در انتخابات فدراسيون فوتبال برشمرد.

انتخابات فدراسيون

شهاب‌الدين عزيزي‌خادم درباره انتخابات فدراسيون فوتبال اظهارداشت: انتخابات در اين دوره به چند دليل، اهميت بيشتري دارد. اين انتخابات پس از اتفاق مبارک تصويب اساسنامه برگزار مي‌شود که سال‌ها شاهد اين موضوع نبوديم و صاحب اساسنامه‌اي شديم که به‌عنوان سند راهبردي جديد، فصل نويني براي انتخابات خواهد بود. «در اين برهه زماني، فوتبال ملي در بحران بزرگ، چندضلعي و پيچيده‌اي قرار دارد.»، وي ضمن بيان اين جمله گفت: عبور از آن، نيازمند عزم ملي، عقلانيت، صبوري و ايثار است تا همه از اين بحران سربلند خارج شويم.

برنامه

نامزد رياست فدراسيون فوتبال که با برنامه «تهران‌ورزشي» راديوتهران گفت‌وگو مي‌کرد، درخصوص برنامه‌هاي اقتصادي خود بيان کرد: با توکل به خدا و همچنين با الطاف الهي به انتخابات ورود کرديم و در يک چارچوب حرکت مي‌کنيم. برنامه انتخاباتي ما چندضلعي است و يکي از آن به مباحث اقتصادي بازمي‌گردد. فوتبال دچار بحران اقتصادي شده، اما ما و همکاران مدت‌هاست فوتبال ملي را مطالعه کرديم و نشست‌هاي زيادي با نخبگان، محققان و پيشکسوتان برگزار شده است. عزيزي‌خادم تصريح کرد: با استفاده از ظرفيت‌ها و تيم کارشناسي حرفه‌اي، برنامه راهبردي پيشنهادي آماده کرديم. کار اين موضوع تمام شده و مباحث اقتصادي در آن ديده شده است. اين برنامه در اختيار اهالي رسانه، افکارعمومي و مجمع فدراسيون فوتبال قرار مي‌گيرد و در معرض نقد و نظرات مجمع خواهد بود. وي رويکرد برنامه پيشنهادي خود در افق 4 ساله را دانش‌بنيان دانست و گفت: پس از عبور از بحران، با هدف مدرن‌سازي فوتبال ملي و ساختارهاي مديريتي فوتبال برنامه‌ريزي شده است. اميد زيادي داريم که بازيگران اصلي، نقدهاي خود را منتقل کنند. اميدوارم برنامه جديد مورد پذيرش همه واقع شود و روي آن کار شده است. نامزد رياست فدراسيون فوتبال با بيان اينکه کار برنامه‌اش به اتمام رسيده و تحقق اهداف آن برآمده از نظرسنجي‌ها و مطالبات ملي است، اظهارداشت: برنامه‌اي که در بخش‌هاي اقتصادي، فني و ساختارهاي مالي قابليت اجرا دارد و شفافيت و پاسخگويي در آن انجام شده است. اميدوارم در همين روزها بتوانيم از اين سند رونمايي کنيم و تحقق اين اهداف جزو مطالبات ما بوده که نيازمند انسجام، هم‌افزايي و دلسوزي و از همه مهمتر، صبر و توکل به خداست.

ساير بخش‌ها

عزيزي‌خادم درخصوص توجه خود به ساير بخش‌هاي زيرمجموعه فدراسيون فوتبال بيان کرد: برنامه ما جامع و با تمامي متدهاست و قابليت اجرايي دارد. کارهاي کارشناسي در رده‌هاي پايه، بانوان، فوتسال و تيم‌هاي ملي انجام شده و به نيروي انساني نياز دارد.

اهميت مديران

وي تصريح کرد: نيروي انساني هم برنامه توليد مي‌کند و هم مي‌تواند در اجراي برنامه‌ها کمک کند. نيروي انساني موتورمحرکه هر سيستم است. اميدوارم آنها بيايند و فضايي ايجاد کنند. «ديگر اولويت ما، صعود تيم‌ملي به جام‌جهاني است که مسئوليتي خطير و تاريخي است.»، وي ضمن بيان اين جمله خاطرنشان کرد: همه نامزدهاي انتخابات محترم هستند. انشاءا... در فضاي اخلاقي و انساني، رقابت سالم و سازنده‌اي داشته باشيم. اميدوارم مجمع مبتني بر انصاف و واقع‌بيني تصميم بگيرد و مقابل انتخاب يکديگر، خود را تسليم و مکلف به اجراي آن بدانيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار