| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

بازداشت زوج ساقي مواد

زوج جواني که سوار بر خودرويشان قصد انتقال يک کيلو ترياک به شهرستان صومعه‌سرا را داشتند در عمليات پليسي دستگير شدند. سرهنگ رضا کوهستاني، فرمانده انتظامي شهرستان صومعه‌سرا گفت: ماموران پليس خودرويي که زوج جواني سوار بر آن بودند، حين ورود به صومعه‌‌سرا شناسايي و پس از توقف خودرو در بازرسي از آن يک کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف شد. وي افزود: همچنين در بازرسي از محل سکونت اين متهمان، بيش از 4 کيلوگرم ترياک کشف شد. بنا بر اين گزارش، زوج جوان براي تحقيقات بيشتر و سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

انهدام 5 باند فروش مواد

پليس مبارزه با موادمخدر مازندران در عمليات‌هاي منسجم موفق به انهدام 5 باند تهيه و فروش موادمخدر شدند. سرهنگ علي‌رضا ثفقي، رئيس پليس مبارزه با موادمخدر مازندران از انهدام پنج باند تهيه و توزيع موادمخدر در طرح پاکسازي نقاط‌آلوده و تشديد مقابله با خرده‌فروشان موادمخدر در استان خبر داد. وي گفت: طرح پاکسازي نقاط آلوده، تشديد مقابله با خرده‌فروشان و کنترل جاده‌هاي ارتباطي مازندران، اجرا شد که در اين طرح، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر موفق شدند 5 باند تهيه و توزيع موادمخدر را متلاشي و 264 متهم را شناسايي و دستگير کنند. او افزود: در اين طرح 40 کيلوگرم موادمخدر و 16 دستگاه خودرو به‌همراه ادوات تهيه و توزيع موادافيوني از متهمان کشف شد.

توقيف محموله کالاي قاچاق

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مرکزي از توقيف 8 دستگاه اتوبوس و کاميون حامل 8 تن سويا و تعدادي لوازم خانگي قاچاق در محورهاي مواصلاتي شهرستان اراک خبر داد. محمدعقيل سلگي گفت: در ادامه اجراي طرح‌هاي مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان مرکزي در عمليات‌هايي جداگانه، تعداد 7 دستگاه کاميون و يکدستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسايي و متوقف کردند. وي افزود: در بازرسي از اين خودروها تعداد 13 دستگاه لوازم برقي خانگي و 8 تن سويا قاچاق کشف و رانندگان اين خودروها دستگير شدند. رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مرکزي ارزش کالاهاي قاچاق کشف شده در اين عمليات‌ها را در بيش از 3 ميليارد ريال دانست و خاطرنشان کرد: دستگيرشدگان در اين عمليات‌ها با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار