| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

دانشگاه‌ها

الان در کرونا که دانشگاه‌ها حضوري نيست و راه‌هاي همه دانشجوها هم به دانشگاه‌ها خيلي دور است متاسفانه تعداد زيادي از اساتيد پاسخ دانشجو را نه در ايميل نه تلگرام نه واتساپ و نه تماس تلفني نمي‌دهند و اصلا اهميتي به دانشجو نمي‌دهند. از مسئولان دانشگاه‌ها درخواست داريم که به اين موضوع رسيدگي کنيد.

اصغري از تهران

سود سهام عدالت

با توجه به اينکه دولت اعلام کردند که سود سهام بايد واريز شود ولي هنوز هيچ سودي واريز نشده است از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند تا سود سهام عدالت براي مردم واريز شود.

تقي‌زاده از بابل

اينترنت دانشجويي

اين 60 گيگ اينترنت دانشجويي که وزير ارتباطات هديه دادند، وقتي مي‌خواهيم ثبت نام کنيم کد ملي را که مي‌زنيم و شماره تلفن را مي‌زنيم مي‌گويد با کدملي مطابقت نداره درصورتي که خط تلفن به نام خود دانشجو است و همه اطلاعاتي که مي‌زنم درست است.

حبيبي از تهران

اينترنت شاد

لطفا مسئولان فکري به حال برنامه شاد کنند قرار بود برنامه شاد رايگان باشد رايگان که نيست هيچ هميشه قطع و وصل مي‌شود معلم‌ها هم مي‌گويند بايد حتما تو برنامه شاد تکاليف بفرستيد. لطفا مسئولان رسيدگي کنيد..

يک شهروند از تهران

وام دانشجويي

وام‌هاي دانشجويي که به دانشجويان قرار است بدهند اگر از هزار دانش‌آموزان اين وام‌ها را يک نفر دريافت کند. مسئولان بايد ثبت نام اين وام‌ها را اينترنتي کنند و به همه دانشجويان وام تعلق بگيرد که حداقل در حال حاضر در اين ايام کرونا بتوانيم وام‌هاي دانشجويي را دريافت کنيم.

عزتي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار