| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

رونمايي غرضي از شعار انتخاباتي‌

محمد غرضي گفت: من دهه‌هاست که در هرجايي که تشخيص داده‌ام مي‌توانم خدمت کنم حاضر شده‌ام و اکنون هم با شعار ترجيح حقوق عامه بر حقوق خاصه نامزد انتخابات رياست‌جمهوري مي‌شوم.

کواکبيان نامزد مي‌شود؟

عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري، گفت: با شناختي که از مصطفي کواکبيان دارم، بعيد نيست اين دوره نامزد انتخابات رياست‌جمهوري شود. داريوش قنبري درباره احتمال نامزدي مصطفي کواکبيان، دبيرکل حزب مردم‌سالاري در کنگره اين هفته حزب، گفت: در جريان اين موضوع نيستم و اطلاعي از آن ندارم اما با شناختي که از او دارم بعيد نمي‌دانم که اين دوره نامزد شود.

ماجراي عنابستاني به کجا رسيد؟

ماجراي عنابستاني، سيلي و سرباز به کجا رسيد؟ اين سوال مهمي است که اين روزها بخشي از مردم از خود مي‌پرسند. ماجرا که معلوم است، سيلي نواخته شده و حرف‌هايي رد و بدل شده است، پس اين همه معطلي براي چيست؟ چرا هيات نظارت بر رفتار نمايندگان نظر خود را در مورد ماجراي نماينده سبزوار اعلام نمي‌کند؟ واقعا بررسي اين داستان، احتياج به اين همه زمان دارد؟

محکوميت نيم‌ميلياردي مربي استقلال

حنيف عمران‌زاده به علت فسخ يکطرفه غيرقانوني قراردادش با نساجي، به پرداخت غرامت 500ميليون توماني محکوم شد. حنيف عمران‌زاده، مربي استقلال و دستيار محمود فکري در ابتداي فصل جاري عضوي از کادرفني نساجي بود، اما همراه با محمود فکري قراردادش را با اين تيم شمالي فسخ کرد و راهي تهران شد تا با استقلال قرارداد ببندد.

پليس؛ مخالف اجراي زيست شبانه

سردار حاجيان، سخنگوي ناجا گفت: خودروهايي ‌که پلاکشان مخدوش شده است مرتکب جرم شده‌اند و بايد پرونده قضائي براي آنها تشکيل شود. دست پليس در برخورد با اين افراد بسته نيست، پليس با گرفتن عکس از پلاک اصالت پلاک را مشخص مي‌کند و برخورد لازم را خواهد کرد. مخالف اجراي زيست شبانه هستيم، درحال حاضر در شرايط کرونايي قرار داريم، حرف از محدوديت ميزنيم و زيست شبانه متناقض با اين محدوديت‌هاست.

اصطلاح پدرخواندگي نخ‌نما شده

احمد کريمي اصفهاني، عضو جبهه پيروان خط امام گفت: فردي که براي کانديداتوري رياست‌جمهوري مي‌آيد بايد در ابتدا اعتماد مردم را به خود جلب کند. کانديداهاي رياست‌جمهوري نبايد شعارهايي خارج از اختيارات قوه مجريه سر بدهند. اصولگرايان بايد به وحدت حداکثري بدون تخريب برسند. در حال حاضر وضعيت خوب است اما يکدست نشده‌ايم. براي رسيدن به وحدت بايد خودخواهي‌ها را کنار گذاشت و برخي اظهارات نخ‌نماشده مانند پدرسالاري يا پدرخواندگي را نبايد به کار برد.

تصميم احمدي‌نژادي‌ها در دقيقه 90

يک چهره سياسي اصولگرا گفت: احمدي‌نژادي‌ها نشان داده‌اند هميشه در دقيقه 90 تصميم و وحدت خود را نشان مي‌دهند. افتخاري با بيان اينکه صحبت از غيبت پايداري‌ها و احمدي‌نژادي‌ها در شوراي وحدت اصولگرايان مطرح مي‌شود، افزود: همه گروه‌هايي که محور تفکرات آنها يکي است مي‌توانند يکجا جمع شوند و با هم به وحدت برسند. او اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است که عرصه براي همه فراهم است و اين طرف دو جبهه هم قطعا حسن نيت دارند و ان‌شاا... همه بپيوندند.

اظهارات عجيب نماينده اصولگرا اصفهان

نماينده اصفهان در مجلس گفت: مردم از بي‌تدبيري‌هاي دولت و القاي ياس و نااميدي از سوي دولت در 8 سال به تنگ آمدند و بالاخره صداي اعتراضشان بلند شد. حسين ميرزايي با اشاره به واکنش رسانه‌هاي اصلاح‌طلب و حاميان دولت به راهپيمايي 22 بهمن در اصفهان گفت: به نظر مي‌رسد بعضي‌ها مثل آقاي رئيس‌جمهور که صبح جمعه بيدار شدند و خبردار شدند که قيمت بنزين تغيير کرده درخصوص توهين به رئيس‌جمهور هم تازه از خواب بيدار شدند زيرا فراموش کردند باب توهين در کشور از کجا باز شد.

سوءقصد به جان قاضي دادگستري

فرماندار شهرستان پيشوا از دستگيري سه مظنون، به قصد جان قاضي دادگستري در اين شهرستان خبر داد. حسين عباسي گفت: به يکي از قضات دادگستري پيشوا تيراندازي انجام گرفته است و با توجه به اينکه در ابتداي صبح ديروز اين اتفاق افتاده نيروي انتظامي سه نفر را که مظنون بودند دستگير کردند. وي ادامه داد: بررسي‌هاي کارشناسي موضوع و تحقيقات ادامه دارد و هنوز به جمع بندي نهايي نرسيده و ابهاماتي در اين بحث مطرح است که به محض اينکه اين روشن شد حتما اطلاع‌رساني دقيق‌تري به عموم مردم داده خواهد شد.

پاياني بر شايعات اختلاف دو مداح

مراسم عزاداري شهادت امام هادي(ع) امروز سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه در هيات ميثاق با شهدا با حضور توامان مطيعي و پويانفر برگزار خواهد شد. در اين مراسم که سه‌شنبه در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد، ابتدا حجت‌الاسلام سيدحسين آقاميري سخنراني و سپس محمدحسين پويانفر و ميثم مطيعي مرثيه‌خواني خواهند کرد. اين مراسم که به ياد شهيد حميد تقوي‌فر از شهداي مدافع حرم برگزار خواهد شد، پاياني بر شايعات اختلاف اين دو مداح اهل‌بيت خواهد بود.

بوق خداحافظي راننده، 21 داعشي را کشت

راننده انتحاري خودرو پيش از ترک مخفيگاه داعش، براي خداحافظي با دوستان خود بوق خودرو را فشار مي‌دهد، در حالي‌که بوق خودرو به بسته انفجاري وصل بوده و اين موضوع باعث انفجار مي‌شود. خودروي انتحاري داعش قبل از عمليات منفجر شد و 21 نيروي داعشي را کشت. به گفته فرماندهي عمليات سامراء در سوريه، تروريست‌هاي داعشي قصد انفجار يک خودروي بمب گذاري شده را در نزديکي يک ايست بازرسي داشتند که خودروي مذکور پيش از اقدام تروريستي منفجر شده و 21 نفر از عوامل داعش کشته مي‌شوند.

کتک‌زدن بچه ترفند جديد سارقان

يک مالباخته گفت: به خيابان آمدم تا سري به موتورم بزنم متوجه شدم موتورسيکلتم سر جايش نيست! بعد از کمي پرس‌وجو از مغازه‌داران فهميدم مردي که کلاه‌کاسکت بر سر داشته، موتورسيکلت را به روش عجيب و جديد سرقت کرده است. مغازه‌داران گفتند که سارق همراه با يک بچه در کنار موتورسيکلت من، شروع به کتک زدن آن کودک کرده و زماني‌که از وي خواستند بچه را کتک نزند، گفته که سوئيچ موتورسيکلت و قفل آن در دست کودک بوده و اکنون آن بچه سوئيچ‌ها را گم کرده است و به همين دليل او را کتک مي‌زند. در نهايت تعدادي از مردم و کسبه، گول حرف‌هاي سارق را خورده و موتورسيکلت را از جا بلند کرده و به پشت يک وانت که داخل کوچه پارک بود، انتقال داده بودند!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار