| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

اشتباه «آل‌کثیر» پرسپولیس را تحت فشار گذاشت

سيدجلال حسيني کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اشتباه عيسي آل‌کثير باعث شد تيم به مشکل بخورد و تحت فشار قرار بگيرد.

قهرمان نيم فصل؟!

سيدجلال حسيني در خصوص اينکه پرسپوليس با بردن بازي بعدي مي‌تواند قهرمان نيم‌فصل شود و روحيه خوبي به‌دست بياورد، اظهارداشت: بله، 100درصد همين‌طور است، ما بازي‌هاي سختي انجام داديم در دوره‌اي شرايط براي ما سخت شد اما بعداز آن بازيکنان به‌خصوص بازيکنان جوان و جديد تيم خودشان را پيدا کردند در اين هفته بازي سختي مقابل گل‌گهر داريم بايد ريکاوري خوبي انجام بدهيم تا بازي خوبي را مقابل اين تيم به نمايش بگذاريم. کاپيتان پرسپوليس در مورد اينکه گفته مي‌شود اين تيم با بردهاي اقتصادي امتياز جمع مي‌کند، گفت: الان فوتبال سخت شده و تيم‌ها به‌هم نزديک هستند. به‌عنوان مثال پيکان يک تيم سختکوش است که کار را براي ما سخت کرد.

پرتاپ اوت

وي در خصوص پرتاب اوت‌هاي نادر محمدي بازيکن تيم پيکان و اينکه به‌نظر مي‌رسيد اين کار او براي پرسپوليس شناخته شده بود، عنوان کرد: الان همه تيم‌ها آناليز مي‌کنند و او شناخته شده است. محمدي اوت‌هاي خوبي مي‌اندازد و اين کار را سخت مي‌کند ما هم او را آناليز کرده بوديم. حسيني در پاسخ به اين سوال که آيا دوست دارد پرسپوليس هم چنين بازيکني را در اختيار داشت، ‌گفت: اين اتفاق خيلي کم پيش مي‌آيد شرايط فوتبال فرق کرده البته اين هم تاکتيکي است و نمي‌شود در مورد تاکتيک تيم‌هاي ديگر صحبت کرد. ما بايد کار خودمان را انجام بدهيم.

خط‌حمله پرسپوليس

کاپيتان پرسپوليس در خصوص اينکه با محروميت عيسي آل‌کثير خط‌حمله اين تيم شرايط خوبي ندارد، اظهارداشت:‌ يک اشتباه بچگانه از طرف «عيسي» باعث شد تيم به مشکل بخورد وقتي او محروم شد فشار زيادي روي مهاجمان تيم به‌وجود آمد. آرمان رمضاني نتوانست آن‌طور که بايد خودش را نشان بدهد، کار اشتباه عيسي کل تيم را تحت فشار گذاشت. روزهاي خيلي سختي را گذرانديم. اميدوارم آرمان، شجاعي و ... شرايط خوبي پيدا کنند.

مشکلات

حسيني در مورد پرداختي‌ها به اعضاي اين تيم گفت: يکسري مشکلات وجود دارد که به‌راحتي حل نمي‌شود. بازيکنان تلاش مي‌کنند اما کمترين دستمزد را مي‌گيرند. اين مشکلات بايد برطرف شوند، آقايان صدري و سميعي قول دادند که مشکلات را حل کنند. ما بازي‌هاي ليگ‌قهرمانان آسيا، سوپرجام، جام‌حذفي و ليگ‌برتر را در پيش داريم. از سميعي و صدري مي‌خواهم طوري برنامه‌ريزي کنند که اين مشکلات حل شود. وي در مورد رفتار هواداران پرسپوليس و استقلال در روزهاي اخير که يک ظرف غذا مقابل باشگاه استقلال قرار دادند و همچنين رنگ آبي در باشگاه پرسپوليس ريخته بودند، افزود: اين کار درست نيست مديران بايد به اين مسائل ورود و با هواداران صحبت کنند. بايد کار فرهنگي بيشتري انجام بدهيم. اميدوارم طرفداران درک کنند و اين کارها را انجام ندهند، مديران باشگاه‌ها هم بايد در اين مورد با هواداران صحبت کنند. هواداران جوان احساسي مي‌شوند و اميدوارم از اين به بعد شاهد اين اتفاقات نباشيم. کاپيتان پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا در بازي که براي يادبود مهرداد ميناوند و علي انصاريان برگزار مي‌شود شرکت خواهد کرد، گفت: ما تازه بازي داشتيم و ريکاوري مي‌کنيم و بايد تمرينات‌مان را آغاز کنيم. من در اين بازي شرکت نمي‌کنم اما خوشحالم که اين بازي انجام مي‌شود واقعا جاي مهرداد ميناوند و علي انصاريان خالي است خدا به خانواده آنها صبر بدهد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار