| کد مطلب: ۱۰۰۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

خــــــبر

دستگيري عامل تخريب دستگاه‌هاي خودپرداز

جانشين پليس پيشگيري تهران از دستگيري عامل تخريب دستگاه‌هاي خودپرداز بانک در محله نبرد خبر داد. جانشين پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري متهم تخريب دستگاه‌هاي خودپرداز در محله نبرد خبرداد. سرهنگ عليرضا ناصري‌نژاد اظهار داشت: در پي وقوع تخريب دستگاه خودپرداز در محله نبرد، بررسي موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتري 132 نبرد قرار گرفت. وي افزود: ماموران کلانتري 132 با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات ميداني موفق شدند متهم را شناسايي کرده و در يک عمليات منجسم دستگير کنند. ناصري‌نژاد خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي‌هاي اوليه پليس و مواجهه با مستندات ارائه شده به تخريب دستگاه خودپرداز اعتراف کرد. وي گفت: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

اعتراف زوج سارق به 40 فقره سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان کاشان از دستگيري يک زن و شوهر سارق و اعتراف آنها به 40 فقره سرقت پايه روشنايي معابر خبر داد. سرهنگ حسين بساطي اظهارداشت: در پي وقوع چندين مورد سرقت پايه‌هاي روشنايي معابر در شهر کاشان، شناسايي و دستگيري عامل يا عوامل اين سرقت‌ها به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت. وي افزود: با انجام اقداماتي تخصصي مشخص شد، عامل اين سرقت‌ها يک زن و شوهر هستند که در ساعات پاياني شب اقدام به سرقت پايه‌هاي روشنايي معابر مي‌کنند. فرمانده انتظامي شهرستان کاشان ادامه داد: پس از هماهنگي‌هاي لازم اين زوج سارق دستگير شدند که در بررسي‌هاي پليس به 40 فقره سرقت پايه‌هاي روشنايي در اين شهر اعتراف کردند. سرهنگ بساطي از تحويل متهمان اين پرونده به مراجع قضائي خبر داد و از شهروندان خواست، هرگونه موضوع و مورد مشکوک را در اسرع وقت از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند تا اقدامات قانوني لازم در اسرع وقت انجام شود.

کشف ميلياردي اموال مسروقه

رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ از انهدام باند 5 نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: از مخفيگاه متهمان مقدار فراواني اموال مسروقه به ارزش 30 ميلياردريال کشف شد. سرهنگ کارآگاه علي کنجوريان اظهارداشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل مشابه، کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت منزل پايگاه ششم پليس آگاهي، شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور کار قرار دادند. وي با بيان اينکه در تحقيقات پليسي و مراجعه به محل‌هاي سرقت مشخص شد، سرقت‌ها توسط اعضاي باند 5 نفره سارقان حرفه‌اي انجام شده است، افزود: در گام بعدي از تحقيقات پليسي اعضاي باند شناسايي و مشخص شد که سرکرده اين باند تاکنون دو مرتبه روانه زندان شده است. رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران ابراز داشت: با شناسايي مخفيگاه متهمان، نتيجه تحقيقات انجام شده به مرجع قضائي منعکس و دستور دستگيري متهمان اخذ شد. اين مقام انتظامي اظهارکرد: تيمي از کارآگاهان به مخفيگاه سارقان اعزام و ضمن دستگيري اعضاي اين باند، موفق شدند در بازرسي از اين مکان، مقادير فراواني اموال و لوازم سرقتي کشف کنند. سرهنگ کنجوريان اضافه کرد: با توجه به اموال کشف‌شده تاکنون 8 تن از مالباختگان شناسايي و شکايت‌هاي آنها براي رسيدگي توامان تجميع شده است. رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي در پايان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش ريالي اموال کشف شده را بيش از 30 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند، گفت: متهمان با صدور قرار مناسب براي کشف زواياي پنهان پرونده در اختيار کارآگاهان اين پايگاه قرار دارند.

دستگيري کلاهبردار فضاي‌مجازي

رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي فاتب از دستگيري کلاهبردار حرفه‌اي و کشف 5 فقره کلاهبرداري در فضاي‌مجازي خبر داد. سرهنگ کارآگاه سيدعلي شريفي بيان داشت: پرونده‌اي به دادخواهي يکي از شهروندان مبني برکلاهبرداري از دادسراي ناحيه يک تهران به پليس آگاهي ارجاع شد. وي تصريح کرد: شاکي در تحقيقات بعمل آمده اظهارداشت: «گوشي آيفون مدل 11 را به قيمت 210 ميليون ريال براي فروش در فضاي‌مجازي آگهي کرده بودم که شخصي با بنده تماس تلفني برقرار و مدعي خريد گوشي شد. پس از دريافت گوشي با ارسال پيامک مبني بر واريز وجه اعلام کرد مبلغ را به حسابم واريز کرده است. ولي در بررسي حسابم متوجه شدم وجهي واريز نشده و خريدار دروغين کلاهبرداري کرده است». رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي افزود: اقدامات پليسي و اطلاعاتي در زمينه شناسايي مجرم آغاز و پس از چندين روز تلاش با استفاده از شيوه‌هاي نوين کشف جرم فرد کلاهبردار در منطقه نياوران شناسايي و با هماهنگي‌هاي قضائي دستگير شد. اين مقام انتظامي عنوان کرد: متهم در تحقيقات پليسي به بزه‌انتسابي معترف و با قرار صادره از سوي بازپرس دادسراي ناحيه يک تهران روانه زندان شد. سرهنگ کنجوريان با اشاره به اينکه متهم تاکنون به 5 فقره کلاهبرداري به همين شيوه اعتراف کرد، ادامه داد: با توجه به تعدد جرائم ارتکابي از سوي متهم در زمينه کلاهبرداري مشخص شد متهم در شعبات مختلفي تحت تعقيب و هم‌اکنون داراي قرار‌هاي متعددي از سوي مراجع قضائي مختلف است.

کشف بيش از 700 کيلو مواد

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف 731 کيلو و500 گرم موادمخدر در طرح برخورد با سوداگران مرگ در اين استان خبر داد. سردار غلامرضا جعفري در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس اظهارداشت: در راستاي مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با موادمخدر استان با همکاري يگان‌هاي انتظامي شهرستان‌هاي رودان، بندرعباس و ميناب با انجام اقدامات اطلاعاتي و اشرافيت بر محورهاي مواصلاتي استان، برخورد با سوداگران مرگ را به اجرا در آوردند. وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان بندرعباس با توقيف يکدستگاه خودرو وانت و بازرسي از محل دپو در يکي از محلات اين شهرستان 142کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف کردند. سردار جعفري ادامه داد: در بازرسي به عمل آمده از يکدستگاه کاميون در شهرستان رودان 145 کيلوگرم موادمخدر شيشه و از يک دستگاه خودرو پژو 405 در شهرستان ميناب 152کيلو و500گرم ترياک کشف شد. اين مقام انتظامي اذعان کرد: در عملياتي ديگر توسط ماموران مبارزه با موادمخدر استان 140 کيلوگرم ترياک و 152 کيلوگرم حشيش از قاچاقچيان کشف شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار