| کد مطلب: ۱۰۰۸۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

جشنواره فيلم را بايد پلمب مي‌کرديم

آرمان ملي: استاندار تهران از برگزار کنندگان جشنواره فيلم فجر به دليل عدم رعايت فاصله گذاري اجتماعي و پروتکل هاي بهداشتي بر اساس تعهدات توافق شده انتقاد کرد و بر لزوم برگزاري غيرحضوري جشنواره موسيقي فجر تاکيد کرد. انوشيروان محسني بندپي افزود: ما از برگزار کنندگان فيلم فجر گلايه داريم که فاصله گذاري اجتماعي و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و شرايطي را که وعده کرده بودند بر اساس توافق انجام دهند، عملياتي نکردند. در همان شبي که عدم رعايت پروتکل‌ها را در جشنواره فيلم فجر مشاهده کرديم قرار بود که جشنواره را تعطيل و پلمب کنيم که اعلام کردند شب آخر است و ما نتوانستيم کاري کنيم.

عدم برگزاري مراسم اعتکاف

ايسنا: مسئول نهاد رهبري در دانشگاه تهران درباره ‌عدم برگزاري اعتکاف در اين دانشگاه اظهار کرد: ستاد ملي مقابله با کرونا اجازه برگزاري اعتکاف را به ما نخواهد داد به جهت اينکه تجمع در يک محل بسته و حضور سه شبانه روز دانشجويان در آن محل احتمال شيوع کرونا را در پي خواهد داشت. حجت الاسلام محمد مهدي کرمي در پاسخ به اين سوال که عمده‌ترين مشکلاتي که دانشجويان براي مشاوره بابت آن مراجعه کرده‌اند، چه موضوعاتي بوده است؟ گفت: آمار دقيقي در دست نيست و جمع‌بندي نهايي صورت نگرفته است، اما عمدتا محدود شدن فضا براي دانشجويان مشکل آفرين بوده است

پرداخت جريمه‌ها به ناجا؟

آرمان ملي: معاون اجتماعي و سخنگوي ناجا درباره درآمد حاصل از جريمه‌ها گفت: فرايند آن کامل مشخص است و فرآيند خود را طي مي‌کند و اينکه گفته شده به نيروي انتظامي پرداخت شده صحت ندارد و يک فرايند قانوني از پيش تعيين شده دارد. سردار مهدي حاجيان افزود: يک ميليون و 368 هزار بازديد از صنوف مختلف داشتيم و حدود 34 هزار واحد پلمب و به 745 هزار واحد تذکر شفاهي داده شد. 6 ميليون و 500 هزار خودرو شناسايي شد و براي 4 ميليون و 500 هزار خودرو اعمال قانون شده است. بيش از 60 درصد مصوبات کرونا يا به صورت مستقيم و يا غيرمستقيم با پليس مرتبط بود.

مسموميت 6 نفر با الکل

آرمان ملي: سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان از مسموميت شش نفر با الکل در شهرستان پارسيان خبر داد. دکتر فاطمه نوروزيان اظهار کرد: جمعه 24 بهمن آقاي 24 ساله با علائم مسموميت به بيمارستان رستماني پارسيان مراجعه داشته که به دليل عوارض کليوي همان شب دياليز شده و امروز يکشنبه از بيمارستان ترخيص شد. پس از اولين مراجعه پنج نفر ديگر هم با علائم مسموميت و تاري ديد به بيمارستان مراجعه کردند که سه نفر بصورت سرپايي درمان شدند و دو نفر آقاي 40 و 24 ساله به دليل دچار شدن به عوارض بيشتر ناشي از مصرف الکل دست ساز هر کدام يک نوبت دياليز شده و در حال حاضر در بيمارستان بستري هستند.

راه اندازي اتوباني استراتژيک

آرمان ملي: عضو شوراي شهر تهران در حاشيه مراسم احداث پل‌هاي غيرهمسطح بزرگراه شهيد باقري اظهار کرد: اتوبان شهيد باقري يکي از استراتژيک‌ترين اتوبان‌هاي تهران محسوب مي‌شود چرا که 11 کيلومتر طول دارد و از منطقه 13 آغاز و به منطقه يک منتهي مي‌شود. مجيد فراهاني، افزود: از آنجايي که اتوبان شهيد باقري تقاطع غيرهمسطح آن ايجاد نشده بود فقط دوربرگردان داشت و اين مسأله سبب ايجاد تصادفات رانندگي و ترافيک مي‌شد و به ويژه در ساعات پيک ترافيک با مشکلات عمده‌اي شهروندان مواجه هستند.

کلاه گشاد دولت بر‌سر شهرداري!

مهر: رئيس کميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران گفت: دولت در زمينه مطالبات شهري کلاه گشادي را بر سر شهرداري گذاشته و به‌رغم مشخص بودن رقم مطالبات، هيچ توجهي به پرداخت آنها نمي‌کند. محمد عليخاني افزود: بايد 30 هزار ميليارد تومان بدهي دولت به مديريت شهري تسويه شود. عدم پرداخت سهم دولت در حمل و نقل عمومي موجب ايجاد مشکل در روند توسعه اين ناوگان شده است، با اين حال شهرداري اقدامات خوبي را انجام داده به ويژه معاونت حمل و نقل شهرداري بسيار فعال‌تر از گذشته شده است.

توضيح تخريب خانه احمد محمود

ايسنا: در پي تخريب خانه پدري احمد محمود در بافت تاريخي اهواز و نسبت دادن صدور مجوز اين کار از سوي مالکان و اداره کل ميراث فرهنگي به شهرداري اهواز، شهرداري منطقه يک توضيح داد: خانه (پدري) احمد محمود جزو بناهاي ثبت شده نبوده و در ليست‌هاي اوليه اعلامي به شهرداري نيست. ضمن اينکه شهرداري هيچ‌ گونه مجوزي جهت تخريب ملک مذکور صادر نکرده است و مالکين راسا از داخل ملک اقدام به تخريب آن نموده‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار