| کد مطلب: ۱۰۰۸۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

سهام عدالت

از وام سهام عدالت هيچ خبري نيست و بانک‌ها که اصلا در اين مورد جوابگو نيستند. سايتي را هم که به صورت غيرحضوري اعلام کردند براي ثبت نام اصلا صحت ندارد لطفا مسئولان کارهايي که واقعا انجام مي‌شود و صحت دارد را اعلام کنند.

يک شهروند از تهران

دريافت وام

بانک‌ها آنقدر مدارک براي دريافت وام مي‌خواهند که در توان وام گيرنده نيست و بر خلاف گفته دولت که با ضمانت چک و سفته هم مي‌شود وام گرفت اما بانک‌ها فقط کسر از حقوق ، حکم کارگزيني و.... مي‌خواهند لطفا مسئولان راه را براي وام گرفتن هموار کنند تا بلکه مردم بتوانند لااقل با گرفتن وام مشکلات زندگي را مرتفع سازند.

شريف از تهران

کنکور دکتري سازمان سنجش

سازمان سنجش اصرار به برگزاري کنکور دکتري در اسفندماه دارد.درحالي‌که بسياري از شهرها وضعيت خطرناک قرمز از لحاظ کرونا دارند. موج چهارم ويروس انگليسي هم به گفته مسئولان وزارت بهداشت شروع شده و در کل کشور پخش شده است و همچنين به گفته وزير محترم بهداشت غالبا جوانان را درگير مي‌کند پس اصرار به برگزاري کنکور براي چيست؟

شادمهر از تهران

باشگاه‌هاي بدنسازي

خواهشمندم از ستاد بحران کروناي استان البرز و شهر کرج که باشگاه‌هاي ورزشي بدنسازي و فوتبال را تعطيل کنيد، زيرا تنها در اين صورت مي‌توان از رفتن بچه‌ها و جوانان به باشگاه‌ها جلوگيري کرد.

اصغري از کرج

مسکن ملي خرم‌آباد

طرح مسکن ملي شهر خرم آباد مرداد ماه قسط اول را واريز کرديم، چند بار هم به معاونت باز آفريني شهري مسکن و شهرسازي و بانک‌ مسکن مراجعه کرديم ولي جواب شفافي نگرفتيم. ظاهرا خودشان هم بي‌اطلاع هستند و اعلام مي‌کنند که فعلا چيزي معلوم نيست.

خسروي از خرم‌

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار